Skandic Omsorg
Beställningsblankett
    
Adress: AB Skandic Omsorg, Box 28, 123 21 Farsta
Tel: 08–437 616 50
Fax: 08–437 616 46
E-post: info@skandicomsorg.se
BESTÄLLNING AV TJÄNST

Skicka in din beställning via formuläret nedan eller via vanlig post, e-post eller fax. Du kan med fördel använda vår beställningsblankett som du kan ladda ned här till höger. Det går också bra att ringa in en beställning.

När vi fått din beställning så kontaktar vi dig för att i detalj gå igenom dina önskemål. Köpevtalet träder i kraft när du fått beställningsbekräftelse av oss.

Vård & Omsorg - särskild handläggning

Hemtjänst, personlig assistans, avlösning och ledsagning beslutas om av din kommun eller stadsdelsförvaltning. Dessa tjänster kan således EJ beställas enligt ovan. Du kan däremot begära Skandic Omsorg som din utförare när du ansöker hos kommunens handläggare.

Om du redan har fått vård och omsorg beviljad av kommunen kan du komplettera med s.k. tilläggstjänster (hushållsnära tjänster) som du betalar för själv. Om du har fått avslag om vård och omsorg hos kommunen så är dessa tjänster också ett bra alternativ.


* Obligatoriska uppgifter.   

FORMULÄR FÖR BESTÄLLNING

Dina personuppgifter

För- och efternamn *

Fullständig adress *

Personnummer *

Telefon *

E-post

Fax


* Bekräftelse / köpeavtal skickas till min     Hemadress     E-post     Fax
* Fakturor skickas till min     Hemadress     E-post     Fax

Val av en eller flera tjänster.

* Typ av tjänst eller tjänster du är intresserad av.
Hushållstnära tjänster     Företagsmanagement     Marknadsföring     IT-tjänster     Ekonomi
Personaluthyrning     Administration     Bygg & Fastighet     Rådgivning

Vänligen specificera vad du behöver hjälp med. *

Önskemål om antal tillfällen och antal timmar. *

Önskemål om veckodagar och tider när tjänsten ska utföras. *

Övriga upplysningar.